Meliha Ćosić: Tri sam godine pokušavala sa trojnom terapijom, a nakon samo dvije samirove terapije heliko bakterije je nestalo

Meliha Ćosić 31-godišnjakinja godina je imala problema sa opasnom heliko bakterijom. Kako kaže pokušavala je više puta sa trojnom terapijom i nije bilo nikakvog pomaka, samo joj je bilo gore.




"Tri godine sam se mučila. Pokušavala sam sa trojnom terapijom, četiri sam popila, ali tu četvrtu nisam mogla da završim jer sam počela da povrćam i sve mi je lošije bilo", kazala je Meliha.


Problemi nisu prestajali, sve manje hrane joj je odgovaralo i polahko je gubila nadu. Nakon brojnih pokušaja čula je za sarajevskog pčelara i apiterapeuta Samira Baraliju, kada je i uzela njegu terapiju za ovu opasnu bakteriju.

"Dva mjesca sam koristila njegovu terapiju, pridžavala sam se uputstava za korištenje i savjeta za ishranu. Nakon dva mjeseca, nalaz na heliko bakteriju mi je konačno bio negativan", kazala je Meliha.


Ova mlada djevojka ističe da je i prije samog testa, osjećala poboljšanje, kako kaže mogla je konačno da jede normalno bez ikakvih smetnji.

Samir Barajlija priprema svoje preprate od pčelinjih proizvoda i od čajeva koje sam prikuplja. Svi preparati se pripremaju individulano za svaku osobu, a od nekoliko parametara zavisi koja terapija treba kome. Ako imate bilo kakve smetnje, a želite pokušati sa liječenjem prirodnim putem bez ikakvih poslqejdica, možete kontaktirati Samira na broj 00 387 63 813 912(broj je dostupan na viber i whatsapp) ili možete polsati poruku putem Facebook stranice Apiterapija Samira Baralija.

Primjedbe