Šušnjević: Pobijedila sam opasnu Heliko bakteriju uz pomoć Samira Baralije



Selma Šušnjević sada je 20 godišnjakinja koja se školuje u Austriji, prisjeća se kako je prije skoro dvije godine uz pomoć preparata koje pripremama bh. pčelar i apiterapeut Samir Baralija uspješno pobijedila opasnu Helikobakter pylori(HP).
Težak period
-       2016. Godine imala sam čir na dvanaestopalačnom crijevu, kojeg nisam bila ni svjesna sve dok mi jedne večeri nije pozlilo. Završila sam u hitnoj pomoći, nije bila potrebna operacija, ali ovo je bio jedan jako težak period u mom  životu – kaže Selma.
Pila je i trojnu terapiju i uprkos tako jakim tabletama HP je i dalje bio prisutan u njenom organizmu, a kako ona isitče ovo je bakterija koja se jednom dobije,  a nakon toga teško odlazi.
-       Nakon trojne terapije pila sam  razne tablete, ali apetita nisam  imala, bila sam jako loše. Slučajno sam preko Facebook-a naišla na stranicu „Apiterapija Samir Baralija“ na kojoj sam čitala iskustva kako su ljudi uz pomoć njegovih proizvoda pobijedili HP – kazala je Selma.
Nestanaka bakterije
Ubrzo je stupila u kontakt sa Baralijom i naručila jednu terapiju, koju je odmah počela koristiti, Ističe Selma i dodaje da se svaki dan osjećala sve bolje zahvaljujući ovim proizvodima.
Nalazi koje je Selma radila u Austriji, koji
pokazuju da nema opasne bakterije u organizmu
-       Dva mjeseca sam koristila terapiju prema uputstvima koje sam dobila od gospodina Baralije. Nakon završene terapije napravila sam gastroskopiju, gdje su mi uzeli biopsiju i bakterije više nije bilo hvala Bogu. Osim nestanka bakterije iz mog organizma krvna slika i željezo su mi se dosta poboljšali – kazala je Selma.
Selma ističe da je prezadovoljna preparatima koje pravi Baralija i dodaje da će ga uvijek rado preporučivati svim svojim poznanicima, jer danas je teško pronaći lijek koji će ovako brzo da riješi problem i pozitivno utiče na cjelokupno zdravlje.
 Za sve one koji imaju ovakave ili neke druge zdravstvene probleme i žele kontaktirati Samira Braliju mogu ga zvati na brojeve 062 234 700 i 063 913 912(063 broj je dostupan i na VIBER-u i Whatsapp-u)

Primjedbe