Poznati sarajevski advokat Midhat Kočo: Uz pomoć Samirovih preparata pobijedio sam Heliko baketriju

Midhat Kočo: Miran sam i nakon dvije godine

Jedan od najuspješnijih sarajevskih advokata Midhat Kočo sjeća se u razgovoru sa nama kako je prije tri godine uspješno uz pomoć apiterapeutskih preparata Samira Baralije uspješno riješio problem sa Heliko bakteri pilory.

"Imao sam stanovit problem, prije nego sam počeo da koristim Samirove preparate. Koristio sam dva do tri puta trojnu terapiju. Samo su me trovali ovim njihovim hemijskim prep

aratima. Vazda Heliko bakteri pravi problem, vazda neka mučnina u želudcu, vazda neka žgaravica", kazao je Kočo.

Nakon neuspješnih pokušaja rješavanja problema sa konvencionalnom medicinom, kaže Kočo da je sasvim slučajno u razgovoru sa Samirom došao do rješenja.

"Samir mi je rekao hajde da ti ja to riješim. Rekao sam mu bježi, a on je bio uporan i rekao mi hajde koristi kako ti kažem i riješit ćemo problem. Izvadio sam nalaze prije nego sam počeo da koristim njegovu terapiju i opet sam bio pozitivan", kazao je Kočo i dodao:
Nalazi: Prije i poslije terapije

"Koristio sam terapiju koju mi je dao, pridržavao se svih uputa. Nakon završene jedne terapije opet sam otišao u kliniku i izvadio nalazi i prvi put poslije nekoliko godina nalazi su bili negativni, nije bilo više bakterije u mom organizmu", zaključuje Kočo.

Od korištenja Samirove terapije prošle su dvije do tri godine, kaže nam poznati sarajevski advokat, a njemu su nalazi još uvijek uredni, bakterija se više nikada nije vratila.

Za sve one koji imaju ovakave ili neke druge zdravstvene probleme i žele kontaktirati Samira Baraliju, mogu ga zvati na brojeve: 00 387 62 234 700 i 00 387 63 913 912.


Primjedbe