Pašić: Baralijini proizvodi su uspjeli da mi izliječe neurodermatitis za šest mjeseci



Adi Pašić Paja profesor tjelesnog odgoja u OŠ „Musa Ćazim Ćatić“, licencirani Fibin trener košarke preko dvadeset godina se mučio sa kožnim oboljenjem „neurodermatitisom“, a prije dvije godine uspio je uz pomoć proizvoda bh. pčelara i apiterapeuta Samira Baralije da se u potpunosti izliječi. 

20 godina borbe

-       -  Preko 20 godina tražio sam lijek u Sarajevu, Beogradu, Ljubljani i Istanbulu, nema koju kliniku nisam obišao i svi su mi davali različite kreme na bazi kortiko steroida. Sve su imale kratkotrajno dejstvo, odnosno smirivale su simptome i onda nakon nekog vremena stanje se pogoršavalo. Moje saznanja kroz ovu dugotrajnu borbu, su da konvencionalna medicina nema lijeka za neurodermatitis – kazao je Pašić.

Njegova borba sa bolešću je trajala dugo, stvarala mu je probleme, čak je bilo trenutaka kada nije mogao ni cipele da normalno obuje od svraba koji mu je ova opaka bolest stvarala, ističe Pašić.

-        -  Glavni krivac ovog oboljenja je stres, tri put sam ranjavan u proteklom ratu, pa je i to vjerovatno doprinijelo. Sam Bog zna koliko sam se napatio dok nisam sreo Baraliju – kazao je Pašić.

Pašić se sa Baralijom zna već duže vremena, ali nikada nije znao čim se on bavi sve dok jednom kada su sjedili u jednom od sarajevskih lokala nije mogao više da podnese svrabež, te se izuo i počeo da češe po stopalima.


Proces liječenja

-         -  Nakon što je Baralija vidio moj problem i ispitao me od kad mi se to dešava. Tu je pročeo moj proces liječenja. Donio mi je med i još neke proizvode koje sam koristio tačno prema preporukama koje mi je dao. Iz dana u dan sam primjećivao napredak, situacija je išla na bolje – kazao je Pašić.

Šest mjeseci je trajao potpuni oporavak, a kako Pašić ističe Baralija je uspio ono što su doktori pokušavali čitavih 20 godina.

-         -  Dokaz sam da je neurodermatitis izlječiv, evo dvije godine su prošle kako nemam nikakvih problema, sve zahvaljujući Baraliji i njegovim preparatim – rekao je Pašić.

Svi oni koji imaju sličan problem ili neko drugo oboljenje, mogu kontaktirati Samira Baraliju na jedan od brojeva telefona 00 387 62 234 700 ili 00 387 63 813 912(brojevi su dostupni i na Viber i Whatsapp-u)

Za više informacija pogledajte našu FB stranicu, na kojoj nas možete i kontaktirati

Primjedbe