Zahida Kolar: Uz pomoć terapije Samira Baralije riješila sam se Heliko bakterije


Zahida Kolar iz Sarajeva priča nam kako je uz pomoć preparata koje priprema Samir Baralija poznati bh. pčelar i apiterapeut uspjela da pobijedi opasnu Heliko bakteriju. Koristila samo Samirove preparate i pridržavala se onoga što joj je on rekao.

"Bolio želudac, imala sam dosta crvenila u licu, osjećala sam nemoć i umor. Kada sam uradila prvi test na heliko bakteriju, on je bio pozitivan. Popila sam dvije trojne terapije i ništa mi nisu pomogle, samo sam gubila kile, smršala sam četiri kilograma", kazala je Zahida.

Foto: Nalazi prije terapije

Prijateljica joj je ispričala da Samira uspješno rješava probleme kao što su njeni i Zahida je odlučila da i ona pokuša sa mednom terapijom koju on priprema.

"Kontaktirala sam Samira i naručila prvu terapiju, dobila sam detaljne upute, kako da šta koristim i koju hranu mogu da konzumiram. Popila sam tri terapije i odmah napravila test i konačno je nisam više imala", zaključila je Zahida.

Foto: Nalazi poslije terapije

Za sve one koji imaju ovakave ili neke druge zdravstvene probleme i žele kontaktirati Samira Baraliju, mogu ga zvati na brojeve: 00 387 62 234 700 i 00 387 63 913 912.

Primjedbe