Dervišević Husein: Riješio sam probleme koje sam imao sa sinusima, zahvaljujući Baralijin preparatima


Dervišević Husein preko deset godina se kako kaže patio sa raznim problemima koje su mu stvarale različite upale sinusa. Koristio je različite lijekove, slušao je preporuke svih ljekara, ali sve je imalo kratkotrajno dejstvo i problemi su se uvijek vraćali.

"Radio sam svašta i samo se patio. Dobio sam informaciju da bi mi možda mogao pomoći poznati pčelar i apiterapeut Samir Baralija. Kontaktirao sam ga i uzeo njegovu terapiju. Koristio sam njegov sprej i samo nakon 2 do 3 dana počeo sam osjećati poboljšanje", kazao je Dervišević.

Kako su prolazili dani kako je koristio njegovu terapiju osjećao je stalno poboljšanje, isitče Dervišević i dodaje da su zahvaljujući njegovim preparatima sve komplikacije nestale.

"Nestale je sve, sve komplikacije. Mogu reči da nemam više problema. Stvarno sam zadovolja i svima bih preporučio korištenje ove terapije, ko ima probleme slične mojim", rekao je Dervišević.

Koristio je samo preparate od pčelinjih proizvoda koje priprema Baralija, pridržavao se svih uputstava i svega što mu je on rekao, a problemi se zahvaljujući preparatima smetnje više nije imao.

Za sve one koji imaju ovakave ili neke druge zdravstvene probleme i žele kontaktirati Samira Baraliju, mogu ga zvati na brojeve: 00 387 62 234 700 i 00 387 63 913 912.

Primjedbe