Nada Pajdak: Kako sam uz pomoć preparata Samira Baralije izliječiti urtikariju(korpivnjaču)


Pajdak: Živim normalan život

Nada Pajdak se prisjeća kako je prije skoro deset godina uz pomoć preparata poznatog bh. pčelara i apiterapeuta Samira Baralije izliječila opaku Urtikariju ili Koprivanjaču kako je još nazivaju.

Grozan period

-       Sjećam se prije sada već deset godina doktor Sakib Tukar mi je rekao da medicina ne poznaje lijek za Urtikariju, te da pokušam naći lijek u alternativnoj medicini. Sjećam se da je to bio zaista grozan period morala sam da pazim šta jedem, da slučajno ne zaspim na leđima jer sam se mogla ugušiti – kazala je Pajdak.

Konvencionalna medicina kaže da lijek za ovu bolest ne postoji, a oni koji uspiju da savladaju ovo teško kožno oboljenje moraju cijeli život da paze na ishranu, ne smiju dolaziti u dodir sa psima, prašinom.


Normalan život

-       Zahvaljujući Samirovim prepratima i Bogu ja danas ne moram da pazim šta jedem, uživam sa svojim psima, živim jednostavno normalan život. Ne jedem samo posnu hranu, proljeće mi ne predstavlja problem, ma jednostavno, izliječena sam – kazala je Pajdak.


Osim problema sa Urtikarijom koju je uspješno riješila, Pajdak nam govori da je uz pomoć Samirovih preprata prestala da koristi kapi za oči koje je morala koristiti zato što ima poderanu rožnjaču.

-       Koristeći ulje divljeg nara koje Samir pravi prestala sam koristiti kapi za oči koje sam morala stalno da stavljam. Kapi koje su mi doktori propisali stoje mi na stolu kao napomena samo kroz šta sam sve prošla. Imala sam i neke plikove oko očiju i samo sam koristila ovo ulje i sada nemam nikakve probleme – kazala je Pajdak.

Pajdak ističe da je prezadovoljna svim što je uspjela uz pomoć Samirovih preparata, te da je spremna otići i na poligraf da dokaže svim koji ne vjeruju da je on čudotvorac koji joj je pomogao u životu.



Za sve one koji imaju ovakave ili neke druge zdravstvene probleme i žele kontaktirati Samira Baraliju, mogu ga zvati na brojeve: 00 387 62 234 700 i 00 387 63 913 912.

Primjedbe