Paljević: Koristio sam samo Samirove preparate i pobijedio heliko bakteriju za šest sedmica


Paljević: Preko facebook-a vidio priče o izliječenim ljudima

Miroslav Paljević iz Sarajeva ističe kako je uz pomoć preparata koje priprema Samir Baralija poznati bh. pčelar i apiterapeut uspio da pobijedi opasnu Heliko bakteriju za šest sedmica. Kako nam je rekao koristio je samo Samirove preparate i pridržavao se onoga što mu je on rekao.

Prvi problemi

-       Prve probleme sam osjetio u avgustu prošle godine, kada sam pao u nesvijest, mislio sam da sam dobio moždani udar. Obišao sam doktore, radio pretrage, vadio sam nalaze i ispostavilo se da sam pozitivan na ovu bakteriju. Vrijednost koju su mi rekli poslije tog prvog nalaza bila je 202, a dozvoljeno je ispod 15. odmah sam počeo sa trojnom terapijom i nakon prve ture vrijednost u krvi je bila 162 – kazao je Paljević.

Prisjeća se Paljević da je nakon prve terapije uz konsultacije sa doktorima nastavio sa još jednom trojnom terapijom, a nakon nje vrijednosti su bile 45, kako ističe obradvao se i mislio je ako popije još da će u potpunosti riješiti problem. Kako je rekao odmah je počeo i sa trećom terapijom, ali kada je završio vrijednosti u krvi su bile više, bile su 75.  


Negativni nalazi

-       Izmorile su me te trojne terapije, ali nije bilo nikakvog pomaka, preko facebook sam vidio priču o Samiru i bilo je hajde i to da probam. Odatle je krenulo ovo moje druženje sa Samirom, dao mi je svoje proizvode i trebalo mi je nepunih šest sedmica da riješim problem i sada su nalazi po prvi put negativni – kazao je Paljević.

Koristio je samo preparate od pčelinjih proizvoda koje priprema Baralija, a kako ističe pridržavao se svega što mu je on rekao i nije imao nikakvih tegoba pri korištenju i dodaje da je koristio tačno u vremenskim razmacima kako mu je on rekao.

Za sve one koji imaju ovakave ili neke druge zdravstvene probleme i žele kontaktirati Samira Baraliju, mogu ga zvati na brojeve: 00 387 62 234 700 i 00 387 63 913 912.

Primjedbe