Topalović: Za mjesec dana sam izliječio Heliko bakteriju


Topalović: Zahvaljujući Baralijinim
preparatima 
uspješno sam se izliječio

Eldin Topalović, 26-ogodišnjak iz Kaknja ističe da je uz pomoć preparata koje priprema pčelar i apiterapeut Samir Baralija uspio za samo mjesec dana riješiti se opasne Heliko bakterije.

Najljepši dan

-       Godinu dana me mučila ova bakterija, popio sam tri trojne terapije i one su me zdrobile, nisam se mogao oporaviti od njih. Čuvao sam se hrane, ali stalno sam gubio na kilaži i osjećao slabost, ma jednostavno bio sam nikakav i ništa mi nije pomagalo – kaže Topalović.

Navodi da mu je ženina sestra poslala link Facebook stranice Samira Baralije i da je tada pomislio da nema šta izgubiti ukoliko proba izliječiti bakteriju njegovim preparatima.

-       Nakon samo deset dana korištenja preparata otišao sam do poliklinike u Kaknju i sam sebi rekao - hajde da uradim nalaze, eto da vidim samo kakvo je stanje. Medicinska sestra mi je donijela nalaze i rekla da su negativni, da nemam više bakterije, nisam mogao da vjerujem. Ja ne znam da li mi je ljepši dan od ovoga svanuo ikada, jedva sam čekao da izađem iz poliklinike i javim svojim – rekao je Topalović.



U potpunosti izliječen

Nije pio nikakve tablete dok je koristio preparate koje mu je Baralija pripremio, pridržavao se hrane i termina kada treba uzimati terapiju, ističe Topalović.

-       Pridržavao sam se svega što je rekao da radim, nosio sam i u rudnik termos bocu i pio onako kako mi je rekao, sada sam zahvaljujući njemu izliječen u potpunosti – kazao je Topalović.
 
Za sve one koji imaju ovakave ili neke druge zdravstvene probleme i žele kontaktirati Samira Baraliju, mogu ga zvati na brojeve: 00 387 62 234 700 i 00 387 63 913 912.

Više informacija o ljudima koji su se izliječili možete pogledati na našoj FB stranici

Primjedbe