Mizdrak: Zahvaljujući Baralijinim preparatima nemam više HPV




Mizdrak: Želim podijeliti svoju priču, 
jer mnogo je ljudi koji tragaju za pomoći

Armina Mizdrak iz Sarajevo skoro je dvije godina pokušavala da izliječi HPV (Humani papiloma virus)  Otkrila je da ima virus početkom 2015. godine i skoro dvije godine se bezuspješno liječila, pokušavala je sve što su doktori govorili, sve je bilo uzalud dok nije upoznala Samira Baraliju poznatog bh. pčelara i apiterapeuta, te je uz pomoć njegovih proizvoda uspješno riješila svoj problem.

Bezuspješni pokušaji

-       - Papa test mi nije bio ured, pokazivao je da  imam CIN 1 i CIN 2 virus. Borila sam se dugo vremena, a svi podaci na koje sam nailazila su pokazivali da je ovo neizlječiv virus. Doktori su pričali da moram ojačati imunitet, nema kakve lijekove nisam koristila ali u potpunosti bezuspješno – kazala je Mizdrak.

Nakon skoro dvije godine raznih lijekova i pregleda, morala je na operaciju grlića maternice, zbog toga što je to jedan vide prevencije od raka kod žena koje imaju ove probleme, navodi Mizdrak i dodaje da je nekoliko mjeseci nakon operacije upoznala Baraliju.

Konačno uspjeh

-       - Kada sam se prvi put srela sa Baralijom bila sam uplašena i nepovjerljiva jer sam svašta prošla. Pristala sam jer nisam mogla više da idem kod doktora bez ikakvog i najmanjeg pomaka. Počela sam koristiti preparate i nakon nepuna dva mjeseca kada sam uradila nalaze, bili su uredni – kazala je Mizdrak.

U tom period nalaze je morala ponavaljati svako dva mjeseca i tada su bili uredni, veselo navodi Mizdrak i dodaje da su joj tada rekla da na kontrolu mora doći za šest mjeseci.

-       - Skoro je dvije godine prošlo od kada sam koristila preparate koje priprema Baralija i nalazi su ponovo uredni. Koristila sam samo ono što mi je on rekao, lijekove nisam nikako koristila i hvala Bogu sve je uredu – govori Mizdrak.

Armina ističe da je prezadovoljna svim što je Samir postigao i da želi podijeliti svoju priču sa drugima jer nažalost statistike pokazuju da ovaj virus ima veliki broj žena i muškaraca.

Svi oni koji imaju sličan problem ili neko drugo oboljenje, mogu kontaktirati Samira Baraliju na jedan od brojeva telefona 00 387 62 234 700 ili 00 387 63 813 912(brojevi su dostupni i na Viber i Whatsapp-u)


Primjedbe