Riješite se gripe i prehlade uz pomoć pčelinjih proizvoda Samira Baralije



Prelaz između zime i proljeća stvara puno problema svim ljudima, kako stručnjaci kažu ovo je sezona gripa i prehlada. Na sve strane ljudi šmrcaju, imaju temperaturu, osjećaju malaksalost, a osim ovih zdravstenih problema, imunološki sistem je potrebno ojačati da bi se mogao uspješno boriti.

Naime, uz pomoć preparata koje priprema Samira Baralija, bh. pčelar i apiterapeut, moguće je pobijeti gripu već za jedan dan. Kako nam je rekao jedan od uspješno izliječenih pacijenata Edhem Koro, poslije samo jedne doze preparata kojeg Baralija priprema individualno za svakog pacijenta(zato što na dozu utiče starosna doba, težina pacijenta i druga potencijalna oboljenja koje ima), temperatura mu je spala i počeo se osjećati bolje, a već narednog dana mogao se vratiti svojim normalnim dnevnim obavezama.

-          Nisam mogao da skinem temepraturu cijeli dan, osjećao sam se polomljeno, svaki dio tijela me je bolio. Popio sam jednu dozu koju mi je spremio Samir i već poslije nepunih sat vremena osjetio sam poboljšanje, a nakon druge doze osjećao sam se puno bolje i vratio sam se na posao – kazao je Koro.

Baralija, kaže da sve što on sprema je potpuno prirodno, bez primjesa bilo kakvih hemikalija, svi proizvodi koje daje pacijentima su proizvod njegovih pčela i svemu porijeklo zna, tako da je tu tajna njegovog liječenja. Naime, riječ je o propolisu(kapima, spreju za grlo i nos), medu i čaju, sve što je potrebno da se pridržavate onoga što Vam preporuči Baralija i gripa nestaje.

Ako želite dodatne informacije o proizvodima za liječenje gripe i prehlade ili nekog drugog oboljenja, budite slobodni da kontaktirate Samira Baraliju na jedan od brojeva 062 234 700 ili 063 913 912.


Primjedbe