Mirha Šarić pobijedila Heliko bakteriju uz pomoć proizvoda poznatog sarajevskog pčelara Samira Baralije


Mirha Šarić iz Kaknja ističe kako je preparatima sarajevskog pčelara i apeterapeuta Samira Bralija pobijedila opasnu Helikobakter pilory. Dvije godine se pokušavala izliječiti raznim medicinskim terapijama ali se uvijek završavalo bezuspješno.

Životni preokret

Tvrdi kako je oduvijek imala problema sa nadimanjem, povremenim bolovima u stomaku, lošim apetititom i mučninom, ali tome nije pridavala veliku pažnju.

– Poslije završetka srednje škole, zaposlila sam se u jednoj cvjećari u Kaknju. Na radnom mjestu uglavnom sam jela hranu iz fast fooda i pekara. Kasnije će se ispostaviti da je to moglo uzrokovati zdravstvene probleme u kojima sam se našla – kazala je Mirha.

2006. godine  je kako on ističe nastao preokret u njenom životu i dodaje da je tada presjekao bol u stomaku od kojeg se paralizirala. Njeni prijatelji su brzo reagirali i prebačena je u Dom zdravlja u Kaknju, odakle su je prebacili u Kantonalnu bolnicu u Zenici.

 Kada smo stigli u bolnic bila sam jako loše. Doktori su sumnjali na upalu slijepog crijeva, međutim, kada su pristupili operaciji, vidjeli su da mi je pukao čir na dvanaestopalačnom crijevu. Stanje je bilo kritično. Operacija je uspješno obavljena, ali mi je ostavili velike traume, jer samo se godinu dana pokušala izboriti sa posljedicama – rekla je Mirha.

Šaić govori da se operacijom nisu završili problemi, a nalazi koje je radila su pokazali da ima izrazito povišenu Helikobakter pilory u želucu.

–Njoj su pripisali sve stomačne probleme. Ali, nikada nisu otkrili uzrok zašto se ona pojavila. Na kraju smo se složili da je sigurno zbog nezdrave ishrane – govori Mirha.

Ista bol i očaj su se nastavili za ovu mladu djevojku i njenu porodicu, jer je samo godinu dana nakon jedne operacije morala na drugu, stanje joj se pogoršala, ljekari su dijagnosticirali blago zetljanje crijeva.

– I nakon ove operacije teško se bilo oporaviti, ali ja vjeru i nadu u izlječenje nisam gubila. Bila sam zahvalna Bogu što mi je podario ovakav duh. Koliko god da sam padala, uspijevala sam se podići – kaže Mirha.

Ona ističe da joj je najteže od svega bilo boriti se protiv povišene koncentracije Helikobakteri pilory, jer je bila upoznata da se ova bakterija smatra odgovornom za nastanak raka želuca.

– Od 2006. do 2008. godine popila sam četiri ili pet trojnih terapija, što je i prema riječima ljekara bilo ubitačno. Nadala sam se da će je ova količina lijekova ukloniti, ali nalazi su svaki put bili pozitivni. U tom periodu sam smršala oko 15 kila, koristila sam raznze preparate, birala hranu, ali bezuspješno.  . Samo Bog zna koliko smo para dali ali lijeka nije bilo – govori Šarić.

Najveća podrška

Najveću podršku kroz cijeli taj period imala je od sestre Melise, a upravo ona je kumovala da Mirha počne sa terapijom poznatog sarajevskog pčelara i apiterapeuta Samira Baralije.

– Jednog dana je došla i donijela mi terapiju od sarajevskog pčelara. Vjerujte mi, kada sam uzela prvu kašičicu, kao da me popustila nelagoda u stomaku. Liječenje je trajalo dva mjeseca. Odnosno, potrošila sam dvije Samirove terapije za izbacivanje Helikobakter pilory iz organizma. Osim ovoga, koristila sam i druge njegove preprate za jačanje imuniteta, a nakon dva mjeseca, nestali su svi simptomi oboljenja. Nestale su mučnine, bolovi, gastritis, apetit se vratio… Bila sam nestrpljiva da idem uraditi nalaze – isitče Šarić.

Nestrpljivi su bili i njeni roditelji, a ponajviše sestra Melisa. Čekali su da im se Mirha javi iz Doma zdravlja i saopšti rezultate nakon što je potršila terapiju sarajevskog apiterapeuta.

– Nažalost, ponovo sam pozitivna – rekla sam sestri u telefonsku slušalicu kada sam preuzela nalaze. 
Nastao je veliki muk, samo sam čula kako otežano diše, spremna da brizne u plač. Bila je sigurna kako će mi ovaj lijek pomoći, izgledala sam dobro, nisam mogla više da izdržim morala sam joj reči sestro šalim se napokon smo pobijedile nalaz je negativan – kazala je Šarić

Mirha svake godine radi nalaz na Helikobakter pilory i on je svaki put negativan, dobila je desetak kilograma i osjeća se perfektno.Uradila je nalaz i nekoliko dana prije našeg susreta. Ponovo je bio negativan. Ponosno ga pokazuje i upućuje riječi i poglede zahvalnosti Samiru Baraliji.

– Pčelaru Samiru dugujem veliku zahvalnost. Znam puno ljudi koji imaju sličnih problema i tvrdim javno pred svima da efikasan lijek za Helikobakter pilory postoji. Ja i moji nalazi smo živi dokaz toga – poručuje Mirha.

 Za sve one koji imaju ovakave ili neke druge zdravstvene probleme i žele kontaktirati Samira Braliju mogu ga zvati na brojeve 062 234 700 i 063 913 912

Više informacije možete vidjeti na FB stranici

Primjedbe